Specjalizujemy się w poszukiwaniu uszkodzeń oraz naprawach współczesnej elektroniki samochodowej.
W dzisiejszych czasach w dobie aut "naszpikowanych" niezliczoną ilością elektronicznych systemów sterujących, nadzorujących i zarządzających pojazdami, niezmiernie trudno jest prawidłowo zlokalizować przyczynę danego problemu. Wielokrotnie pozornie błaha usterka nastręcza olbrzymich problemów ze znalezieniem właściwej przyczyny. Praktycznie nie istnieje możliwość naprawy współczesnej elektroniki samochodowej bez kilkunastoletniego doświadczenia w tej branży. Niezliczone przypadki jakie już mamy za sobą, przeróżnych jak i przedziwnych usterek w znaczny sposób ułatwiają oraz przyspieszają naprawę auta.
Oczywiście nawet mając olbrzymią wiedzę i doświadczenia nie bylibyśmy w stanie rozwiązać żadnego problemu bez odpowiedniego sprzętu. Chyba w żadnej innej branży nie trzeba tak często zmieniać lub aktualizować sprzętów diagnostycznych, programatorów, interfejsów itp.
Od wielu lat staramy się być cały czas na bieżąco z wymaganiami sprzętowymi stawianymi przez wszystkich producentów nowych aut.
Zajmujemy się diagnozowaniem oraz naprawą układów sterowania silników benzynowych (również bezpośredniego wtrysku FSI / GDI / IDE) i silników diesla. Obsługujemy systemy BOSCH, DELPHI, SIEMENS, DENSO, MAGNETI MARELLI i inne. Specjalizujemy się w naprawach układów Common Rail (HDI, CDI, DCI, TDI, JTD, CDTI, CRD, TDCI).
Rozwiązujemy problemy związane z brakiem mocy silnika, trudnym rozruchem, niezapalaniem, nierówną pracą silnika, regulacją wolnych obrotów, dużym zużyciem paliwa itp. Usuwamy usterki związane z układami zapłonowymi, dolotowymi (turbosprężarki, recyrkulacja spalin EGR), z układami zasilania ( wtryskiwacze, pompy), z układami wydechowymi (filtry cząstek stałych FAP/DPF, katalizatory), systemami ABS, ESP, wszelkimi systemami bezpieczeństwa czynnego i biernego jak i komfortu.
Jak powszechnie wiadomo samochody BMW są bardzo zaawansowane technologicznie. Ze względu na ogromną rozpiętość wersji wyposażenia samochodów, producenci zaimplementowali do wszystkich sterowników możliwość tzw kodowania. Polega ono na włączaniu lub wyłączaniu rozmaitych funkcji dodatkowych . Jesteśmy w stanie dostosować te kody indywidualnie dla każdego klienta.
Poniżej przedstawiamy niewielką część możliwości jakie daje kodowanie:
Masz samochód BMW, lecz brakuje w nim wyposażenia? To żaden problem. Jesteśmy w stanie doposażyć Twoje auto w brakujące systemy. Dokonaliśmy już wielu takich modyfikacji, zawsze na oryginalnych częściach, aktualizując oprogramowanie sterowników do najnowszej wersji.
Istnieje wiele możliwości retrofitu. Niewielka część z nich to:
Jeżeli masz jakiś inny pomysł na zwiększenie komfortu i wartości swojego auta poprzez doposażenie w systemy BMW prosimy o kontakt. Jesteśmy w stanie wykonać praktycznie każdą modyfikację.
Obsługujemy również pojazdy z nowym czynnikiem chłodniczym R1234YF
Klimatyzacja samochodowa w autach marki BMW należy do jednych z najnowocześniejszych wśród wszystkich grup i modeli pojazdów. Jednak, aby służyła możliwie jak najlepiej dla każdego kierowcy, warto poddać ją okresowym przeglądom a w razie konieczności, aby skorzystać z kompleksowego serwisu klimatyzacji samochodowej.
Kompleksowe usługi z zakresu klimatyzacji samochodowej.
Nasze usługi dotyczące klimatyzacji samochodowej obejmują między innymi:
Szczególnie zachęcamy do korzystania cyklicznego z naszego serwisu diagnostycznego dotyczącego klimatyzacji. Warto pamiętać, że aby utrzymać klimatyzację w dobrym stanie, niezbędne jest jej odgrzybianie przynajmniej raz w roku.
Serwisujemy i diagnozujemy klimatyzację w każdym samochodzie.
Nasz serwis i diagnostyka dotycząca klimatyzacji jest w pełni kompleksowy i przystosowaliśmy go do przeprowadzenia diagnostyki w każdym modelu auta.
Serdecznie zapraszamy do korzystania z naszego serwisu BMW. Zapewniamy, że diagnozujemy i naprawiamy klimatyzację na najwyższym poziomie.
Jeśli Twoja wersja map w oryginalnym systemie nawigacyjnym BMW jest nieaktualna, mamy dla Ciebie rozwianie. Jesteśmy w stanie zaktualizować praktycznie wszystkie mapy do najnowszej wersji jaką aktualnie wypuściła firma BMW.
Cena za usługę jest uzależniona od typu nawigacji jaką posiadasz (CCC,CIC,NBT,NBT EVO, MGU itp.)
Zajmujemy się szeroko pojętą elektroniką samochodową w pojazdach marki BMW już kilkanaście lat. Jako jedyni na rynku opracowaliśmy autorski system kodowania, programowania i diagnostyki ONLINE przez sieć Internet za pomocą Twojego komputera.
Nie musisz mieć zainstalowanego żadnego specjalistycznego oprogramowania, nie musisz pobierać żadnych baz danych które zajmują ogromną ilość miejsca na dysku.
Jedyne co jest potrzebne to dowolny komputer z systemem Windows 7 lub 10 oraz prosty i tani interface ENET służący do połączenia komputera z samochodem. Resztą zajmiemy się my.
Oprócz kodowania nowych funkcji możemy również zaktualizować wszystkie sterowniki w twoim samochodzie BMW do najnowszej wersji oprogramowania jakie wypuściła marka BMW. Niejednokrotnie pomaga to wyeliminować różnego rodzaju usterki jak również dodać nowe funkcje czy ulepszenia.
Wykonujemy również pełną konwersję aut sprowadzonych z USA na Europę
Często zdarza się również że po wymianie jakiejś uszkodzonej części na nową lub używaną, nie chce ona współpracować z samochodem. Przyczyną tego stanu rzeczy jest to że większość części elektronicznych trzeba po montażu dokodować do auta i wprowadzić wszystkie wymagane funkcje. Jeśli np. po wymianie sterownika lampy na drugi, nie świeci LED, żaden problem zrobimy to w kilkanaście minut przez internet.
Masz dość dalszego poszukiwania usterki, z którą nie dajesz sobie już rady? Nie masz odpowiedniego komputera aby zdiagnozować BMW? Żaden problem. Zrobimy to za Ciebie ONLINE przez internet. Podpowiemy gdzie leży problem, co należy wymienić, co zaprogramować lub zakodować.
W razie pytań i problemów zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia szczegółów.
Zapraszamy do współpracy warsztaty samochodowe.
Współczesne samochody z silnikami wysokoprężnymi (DIESEL) aby spełniać rygorystyczne normy emisji spalin muszą być wyposażone w tzw filtr cząstek stałych (DPF,FAP).
Niestety jak pokazuje praktyka, stosowanie tego rozwiązania oprócz oczywistych zalet, ma również sporo wad. Częste poruszanie się autem na krótkich odcinkach jak i w miejskim trybie jazdy doprowadza do zapychania się filtra. Powoduje to utratę mocy, wzrost spalania. Zapalają się również kontroli sygnalizujące awarię silnika. Dalsze użytkowanie samochodu w takim stanie może pociągnąć za sobą kolejne nie małe problemy. Począwszy na uszkodzeniu turbiny a skończywszy na zatarciu silnika!!
Częste zapychanie się DPF może mieć również kilka innych, niezwiązanych ze stylem jazdy przyczyn. Może to być np. zbyt niskie ciśnienie doładowania, usterka zaworu EGR lub uszkodzony przepływomierz.
Wieloletnie doświadczenie pozwala nam w szybki sposób ustalić właściwą przyczynę problemu i temu zaradzić. W razie konieczności posiadamy dostęp do specjalistycznego pieca służącego do wypalania - regeneracji filtra DPF.
Elektronika samochodowa to nie piekarnia. Niestety nie ma możliwości wycenienia każdej usterki przed naprawą. W tej branży mnogość możliwości i potencjalnych przyczyn nie zna granic. Często błaha usterka rośnie do rangi problemu i z przewidywanej 1 godziny na naprawę robi się kilkanaście. Zdarza się również wręcz odwrotnie. Z pozoru skomplikowaną rzecz udaj się zlokalizować i naprawić w kilkanaście minut. Praktycznie każdy przypadek jest inny. Dlatego też zazwyczaj orientacyjny kosztorys naprawy jesteśmy w stanie podać dopiero po wstępnej analizie problemu, diagnostyce komputerowej i już poświęconym czasie.
Diagnostyka komputerowa
100zł
Obsługa klimatyzacji
250zł-350zł
Aktualizacja nawigacji
250zł-400zł
Diagnoza usterki
200zł-600zł
Kodowanie zdalne
100zł-300zł
Elektronika samochodowa to nie piekarnia. Niestety nie ma możliwości wycenienia każdej usterki przed naprawą. W tej branży mnogość możliwości i potencjalnych przyczyn nie zna granic. Często błaha usterka rośnie do rangi problemu i z przewidywanej 1 godziny na naprawę robi się kilkanaście. Zdarza się również wręcz odwrotnie. Z pozoru skomplikowaną rzecz udaj się zlokalizować i naprawić w kilkanaście minut. Praktycznie każdy przypadek jest inny. Dlatego też zazwyczaj orientacyjny kosztorys naprawy jesteśmy w stanie podać dopiero po wstępnej analizie problemu, diagnostyce komputerowej i już poświęconym czasie.
M-Team Autoelektronika
Ul. Zakaszewskiego 1G
66-300
Międzyrzecz
Lubuskie
Dziękujemy, twoja wiadomość została wysłana, skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie.